2 Responses to “”

  1. Pentru inima mea ajunge pieptul tãu,
    Pentru libertatea ta ajung aripile mele.
    De pe buzele mele va ajunge pînã la cer
    Ceea ce dormea în sufletul tãu.

    În tine e iluzia de fiecare zi.
    Ajungi ca roua pe corole
    Subminai orizontul cu absenta ta.

    Într-o eterna fugã precum e valul.

    Am spus cã-n vînt cîntai
    Ca pinii si catargele
    Ca ele înaltã si tãcutã esti.
    Si te întristezi dintr-o datã ca o cãlãtorie.
    Primitoare ca un drum vechi.
    Sãlãsluiesc în tine ecouri si voci nostalgice.
    Eu mã trezii si uneori emigreazã si fug
    Pãsãri ce dormeau în sufletul tãu.

    (Poema 12 – Pablo Neruda)

Leave a Reply

