O poezie draga mie:)

Saruta-mi ochii grei de-atâta plâns,

Doar sarutarea ta ar fi în stare

Sã stinga focul rãu ce i-a cuprins,

Sã-i umple de iubire si de soare.

Saruta-mi gura, buzele-nclestate

Ce vorba si surâsul si-au pierdut.

Iti vor zambi din nou inseninate

Si-ndragostite ca si la-nceput.

Saruta-mi fruntea, gândurile rele

Si toate indoielile-or sã moara,

In loc vor naste visurile mele

De viata noua si de primavara.

Magda Isanos

2 Responses to “O poezie draga mie:)”

  1. versurile astea le-am auzit intr-o cantare de munte 🙂

  2. e na? exista si pe muzica? 😀 nice

Leave a Reply

