Timisoara

Sunt patru luni de cand m-am mutat la Timisoara si, nu stiu de ce, am simtit nevoia sa scriu cateva cuvinte despre acest oras. L-as putea asemui cu o femeie simpla, insa doar in aparenta. Femeia aceea calda care te asteapta cuminte acasa dupa ce ai fost la curve. Pentru ca asa am ajuns sa vad iubitul meu Bucuresti: ca o curva frumoasa, insa murdara pe sub hainele colorate, zgomotoasa si instabila.
La inceput, Timisoara pare ca nu are ce-ti oferi, nu are cu ce te surprinde. Trec zile si saptamani in care nu-ti mai arata nimic nou. Dupa care descoperi un zambet nou, o culoare noua, o strada necunoscuta, o piata ce te duce cu gandul la Viena, un bar cu oglinzi de aur…..
Sunt patru luni de cand m-am mutat la Timisoara, iar acum este acoperita de o patura alba si groasa de zapada. Ieri, in Piata Sinaia, am avut sentimentul ca m-am intors in perioada interbelica. Totul era alb, intuneric, luminile unei biserici, un tramvai vechi ce parea tras de cai, pustiu, liniste.

Leave a Reply

